وعده آخر

برای این وعده توضیحی وجود ندارد!!!!!!!!!!!!!!!!

وعده آخر

برای این وعده توضیحی وجود ندارد!!!!!!!!!!!!!!!!

شبهای بی خوابی

 

 

خداوند در شبهای بی خوابی همراه شما خواهد بود. و با 

 عشق خویش اشک های شما را خواهد زدود.

  

ماه رمضون امسال برام خیلی بابرکت بود! دلم نمی خواد 

 

حس میکنم خیلی چیزا عوض شدن یا دارن میشن.از دستش بدم 

 

این روزا حوصله ی هیچ کس و ندارم بیشتر ازهمه  

  

گذشته رو. نمیخوام دیگهبا کسایی باشم که تاحالا تحملشون 

 

 کردم .دلم می خواد همه چیزو تازه 

 

ببینم ، حتی دیگه مث قبل فکرم نکنم. 

 

حالا مطمئنم اینا رو بخاطر ناامیدی نمیگم. 

 

 

 

و اینکه یه جایی خوندم:  

 

 

-اگر در جاده ی رویاهاتان سفر میکنید،به

آن متعهد باشید. هیچ دری را باز نگذارید تا بهانه شود.

بهانه ای مثل اینکه :

"خوب ،این دقیقا همان چیزی نیست که می خواستم."

بذر شکست در همین جا نهفته است.

مسیر خود را بپیمایید. حتی اگر گام های شما نامطمئن

است، حتی اگر می دانید می توانستید این مسیر را بهتر

بپیمایید.

اگر امکانات خود را در لحظه ی اکنون بپذیرید،

بی تردید در آینده پیشرفت خواهید کرد. اما

اگر محدودیت های خود را انکار کنید، هرگز از

 آنها رها نمی شود.

شجاعانه با مسیر خود رو به رو شوید، و از انتقاد

 دیگران نهراسید. و،مهم تر از همه، نگذارید با

"خودانتقادی"  فلج شوید.

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
De Los Rios :: elyad پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

فریاد های ما تا ته خورشید ..

آغاز راه چله نشینان در به در

پیش منم بیا

بهنا سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.icebrig.blogfa.com

سلام نسیم جان بابا دست مریضا دمت گرم چرا زودترآدرس وب خصوصیتو ندادی؟

De Los Rios :: elyad یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

من لینکت می کنم ..

امیدوارم بیشتر با هم باشیم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد