وعده آخر

برای این وعده توضیحی وجود ندارد!!!!!!!!!!!!!!!!

وعده آخر

برای این وعده توضیحی وجود ندارد!!!!!!!!!!!!!!!!

امتحان ریشه ها!

 

زندگی برگ بودن در مسیر باد نیست!  

امتحان ریشه هاست!  

ریشه هم هرگز اسیر باد نیست! 

 

 

 

بعضی روزا باورشم سخته 

.  

زندگی ولی هنوز خواستنیه!! 

 

 

خدایا!

دلم را همچون نی لبکی چوبین بر لب های خود بگذار

و زیباترین نغمه هایت را در فضای زندگی مردمان مترنم کن!

چنان بنواز دلم را که هرجا نفرتی هست، عشق باشم من!

هرجا زخمی هست، مرهم باشم من!

هرجا تردیدی هست، ایمان باشم من!

هرجا ناامیدی هست، امید باشم من!

هرجا تاریکی هست، روشنایی باشم من!

هرجا غمی هست، شادمانی باشم من!

خدایا!

توانم ده تا دوست بدارم بی چشمداشت و بفهمم دیگران را حتی اگر نفهمند مرا!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شیدا پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ http://love-human.blogsky.com


سلام ماهم

خیلی نایس ودلنشینه عزیزم.

قربون دل مهربون و روی نازت برم خوشگلم

امیدوارم خیلی زود به آرزوهای نقره ایت برسی

سرشار باشی.

بهنام جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ق.ظ http://ICEBRIG.BLOGFA.COM

سلام خوبی! از کی تا حالا این وب و داری الان میگی؟
شانس آوردی خودت گفتی اگه خودم میفهمیدم میکشتمت
خوب دیکه فعلا تا بعد...
راستی به وبت جلوه های ویژه اضافه کنی خوشکل تر میشه ها!
بازم دمت گرم.. فعلا بای...

شیدا سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:27 ب.ظ


میبوسمت هانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد